Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Psihologija je suvremena društvena znanost koja se razvila kao nezaobilazna znanstvena disciplina, ne samo zbog znanstvenih teorija i spoznaja iz glavnog predmeta svog bavljenja - ljudskog ponašanja i doživljavanja, već i zbog primjene rezultata psihologijskih istraživanja u mnogim područjima ljudskog djelovanja. Zahtjevi za profilom psihologa u razvijenim društvima rastu te se očekuje da će ta struka biti među vodećima po zapošljavanju u idućim desetljećima.

Studijski program omogućuje studentima stjecanje Europske diplome psihologa (EDP) čime je stvorena pretpostavka da svaki student dobivanjem diplome u pogledu profesionalne osposobljenosti i stručnih kompetencija može računati na njezinu cjelovitu prihvaćenost unutar Europske unije. Program studija istovremeno je i originalan, jer slijedi osnovnu koncepciju Hrvatskih studija, a to je da se obrazovanju studenata pristupa interdisciplinarno. Na diplomskoj razini ovakav program omogućuje teorijsku, metodološku i praktičnu naobrazbu, osposobljavanje i trening u više područja primijenjene psihologije, a posebice kliničkom, organizacijskom i obrazovnom. Obrazovanje koje su završili, znanja, kompetencije i vještine koje su stekli a nalaze se u nastavnom planu i programu studija psihologije, pružaju diplomiranom studentu psihologije niz mogućnosti te ga čine kvalificiranim i kompetitivnim sudionikom na postojećem tržištu rada.
O studijskom programu, nastavnicima, studentima i ostalim podacima koji vas zanimaju, pročitajte i pogledajte na stranicama Odsjeka za psihologiju Fakulteta hrvatskih studija.


12/06/2024

Izv. prof. dr. sc. Lovorka Brajković održala pozvano plenarno predavanje na međunarodnom skupu The International Psychological Forum "Child in a Digital World" 1. lipnja, 2024. godine

Međunarodna konferencija The International Psychological Forum "Child in a Digital World" se održavala u virtualnom obliku 1. i 2. lipnja, 2024. godine u organizaciji Znanstvenog centra za psihologijska i interdisciplinarna istraživanja u suradnji s Fakultetom za psihologiju Moskovskog državnog sveučilišta Lomonosov  uz potporu UNESCO-a.

Međunarodni psihološki forum "Dijete u digitalnom svijetu" bio je posvećen pitanjima zdravog razvoja djece i adolescenata u kontekstu transformacije djetinjstva uzrokovane digitalizacijom suvremenog društva. Kongres se bavio pitanjima primjene digitalnih tehnologija i alata u obrazovanju, psihičkog i tjelesnog zdravlja djeteta, digitalizacije u kroskulturnom aspektu, obitelji kao posredniku digitalnog iskustva djeteta, interdisciplinarnog istraživanja djetinjstva, kognitivnog i emocionalnog razvoja djeteta, online i offline interakcije s vršnjacima u djetinjstvu i adolescenciji, istraživanja i prevencije digitalnih rizika, igre i igračka: rizici i prilike za razvoj djeteta, darovite djece u eri digitalizacije.

Izv. prof. dr. sc. Lovorka Brajković je održala pozvano plenarno predavanje pod nazivom Nomophobia as a modern age phobia: Challenge to the digital era u kojem se osvrnula na novu pojavu – nomofobiju, poremećaj novog doba koja u najvećoj mjeri zahvaća osobe mlađe životne dobi. Nadalje, u svom izlaganju je istaknula kako su osobe mlađe životne dobi, osobito adolescenti u najvećoj mjeri izloženi utjecaju novih tehnologija i često nisu u potpunosti svjesni kakve se negativne posljedice mogu javiti kao rezultat prekomjerne, abnormalne upotrebe novih tehnologija. Na kraju izlaganja se osvrnula kako problematično korištenje mobitela, nedvojbeno, utječe na mentalno zdravlje mladih, a osobito je povezano s izraženošću depresivne i anksiozne simptomatologije, samopouzdanjem i emocionalnom disregulacijom. Predavanje je izazvalo veliki interes sudionika te su uslijedila brojna pitanja i konstruktivna rasprava o planiranju i razvoju preventivnih aktivnosti.

Na kongresu je sudjelovalo preko 5.000 stručnjaka i znanstvenika iz 79 zemalja svijeta.

 

Popis obavijesti