Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Psihologija je suvremena društvena znanost koja se razvila kao nezaobilazna znanstvena disciplina, ne samo zbog znanstvenih teorija i spoznaja iz glavnog predmeta svog bavljenja - ljudskog ponašanja i doživljavanja, već i zbog primjene rezultata psihologijskih istraživanja u mnogim područjima ljudskog djelovanja. Zahtjevi za profilom psihologa u razvijenim društvima rastu te se očekuje da će ta struka biti među vodećima po zapošljavanju u idućim desetljećima.

Studijski program omogućuje studentima stjecanje Europske diplome psihologa (EDP) čime je stvorena pretpostavka da svaki student dobivanjem diplome u pogledu profesionalne osposobljenosti i stručnih kompetencija može računati na njezinu cjelovitu prihvaćenost unutar Europske unije. Program studija istovremeno je i originalan, jer slijedi osnovnu koncepciju Hrvatskih studija, a to je da se obrazovanju studenata pristupa interdisciplinarno. Na diplomskoj razini ovakav program omogućuje teorijsku, metodološku i praktičnu naobrazbu, osposobljavanje i trening u više područja primijenjene psihologije, a posebice kliničkom, organizacijskom i obrazovnom. Obrazovanje koje su završili, znanja, kompetencije i vještine koje su stekli a nalaze se u nastavnom planu i programu studija psihologije, pružaju diplomiranom studentu psihologije niz mogućnosti te ga čine kvalificiranim i kompetitivnim sudionikom na postojećem tržištu rada.
O studijskom programu, nastavnicima, studentima i ostalim podacima koji vas zanimaju, pročitajte i pogledajte na stranicama Odsjeka za psihologiju Fakulteta hrvatskih studija.


14/09/2016

Zanima te rad s djecom i roditeljima? Želiš razvijati savjetodavne vještine? Voliš upoznavati nove ljude i želiš postati dio dinamične i povezane volonterske zajednice?

Dragi studenti i studentice psihologije/pedagogije/socijalnog rada/Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, 
Hrabri telefon vas poziva na jedinstvenu edukaciju za volontiranje na programima udruge Hrabri telefon – Hrabri telefon za djecu; Hrabri telefon za mame i tate; E-savjetovanje. 
Edukacija i volontiranje uključuje simultani rad na sva tri programa (nije moguće volontirati samo na jednom programu). Volontiranje se odvija u prostorima Poliklinike za zaštitu djece grada Zagreba, Đorđićeva 26.  
 
Tko smo? 
Hrabri telefon za djecu je prvi veliki program Hrabrog telefona koji je osnovan s ciljem pružanja direktne pomoći i podrške zlostavljanoj i zanemarenoj djeci i njihovim obiteljima, ali i rada na prevenciji zlostavljanja i zanemarivanja kao i neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži. Do danas je linija proširila svoje područje rada te se bavimo svim temama vezanim uz dobrobit, sigurnost i zdrav razvoj djeteta. Osim tema zlostavljanja i zanemarivanja, često razgovaramo s djecom o obiteljskim odnosima, posebno o razvodu, psihosocijalnom i mentalnom zdravlju djece, razvojnim pitanjima i mogućnostima pravne zaštite. 
Hrabri telefon za mame i tate otvoren je u travnju 2013. godine kao odgovor na sve više zaprimljenih poziva na liniju za djecu od strane roditelja. Hrabri telefon za mame i tate je mjesto gdje roditelj može razgovarati o svim nedoumicama vezanim uz pozitivan psihosocijalni razvoj djeteta te mjesto gdje roditelj može očekivati podršku i savjet s područja kompetentnog roditeljstva, poboljšanja komunikacije s djetetom ili mladom osobom unutar obitelji, svih oblika zlostavljanja i zanemarivanja djeteta te ostalih područja usko vezanih uz zaštitu djetetovih potreba i prava, ali i odgovornosti. 
Chat Hrabrog telefona u zadnjih godinu dana za djecu postaje primarni medij komunikacije. Za djecu predstavlja mjesto gdje anonimno i bez straha mogu razgovarati o svojim trenutnim poteškoćama, a najčešće teme s kojima se javljaju su psihosocijalne prirode (samoozljeđivanje, usamljenost, psihičko zdravlje) te vezane uz obiteljske odnose. 
 
Što rade naši volonteri? 
Volonteri kroz svoj rad na Hrabrom telefonu svakodnevno pružaju podršku djeci i roditeljima te utječu na stvaranju sigurnog okruženja za djecu unutar i izvan obitelji. Osim toga stječu iskustvo i znanje u telefonskom i elektroničkom savjetovanju (savjetovanje putem chat-a, foruma i e-mail-a) kao i o tematici zlostavljanja i zanemarivanja djece te ostala praktična znanja o svakodnevnim problemima i obiteljskim odnosima. Uključeni su u mjesečnu supervizijsku podršku, kao i stalnu doedukaciju o temama koje su im  potrebne kako bi se osigurao njihov profesionalni napredak.   
Što možeš očekivati? 
Volonteri linije dežuraju na savjetodavnim linijama u 3 smjene i 2 međusmjene te na chatu. Također odgovaraju na savjetodavne upite poslane putem foruma ili e-mail-a. Mjesečna obveza volontera je imati minimalno tri smjene (po 3 ili 4 sata) te prisustvovati jednom supervizijskom susretu. Osim toga, obvezni su prisustvovati dodatnim edukacijama i sastancima udruge. Volontiranje na Hrabrom telefonu je vremenski zahtjevno, a naši volonteri nam kažu da su ovdje stekli vrijedne vještine i nova prijateljstva. 
 
Kako se prijaviti? 
Po zaprimanju aplikacija zainteresiranih, organizirat će se razgovori s prijavljenima kroz listopad (termine ćemo prilagoditi vašim rasporedima kako biste svi mogli prisustvovati intervjuima). S primljenim volonterima ćemo održati sastanak 4.11.2016. na kojem ćemo vas uputiti u rad organizacije i sustav volontiranja. U studenom će se održati i edukacija, u večernjim terminima i vikendom. 
Rok za prijavu je 30.9.2016. (petak), a prijaviti se možete isključivo slanjem ispunjene aplikacije (u prilogu) putem e-mail-a anamarija@hrabritelefon.hr.   
Više informacija o edukaciji možete pogledati na našoj web stranici www.hrabritelefon.hr ili Facebook stranici https://www.facebook.com/HrabriTelefon. 

Prilog: 

http://www.hrabritelefon.hr/wp-content/uploads/Hrabri-telefon_Aplikacija-za-volontiranje.doc

Popis obavijesti