Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Psihologija učenja

Šifra: 38843
ECTS: 5.0
Nositelji: nasl. doc. dr. sc. Natalija Ćurković
Izvođači: Eta Krpanec, mag. psych. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je upoznavanje studenata s vrstama, teorijama i osnovnim zakonitostima ljudskog učenja. Usporediti ljudsko učenje s učenjem životinja i strojeva. Integrirati nalaze primijenjenih istraživanja o učenju u kontekst jednog od tri glavna pristupa izučavanju učenja: biheviorizam, kognitivizam i socijalno učenje. Studenti će nakon apsolviranja kolegija biti upoznati s različitim oblicima učenja i moći prepoznati njihovu primjenu u svakodnevnom životu.
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. , Zarevski, P. (1997, 2001). Psihologija pamćenja i učenja. (str. 115-188.) Jastrebarsko: Naklada Slap.;, , , .
  2. , Vizek-Vidović, V., Rijavec, M., Vlahović-Štetić, V. i Miljković, D. (2003). Psihologija obrazovanja (Poglavlje 3 Teorijski pristupi učenju i njihova primjena, str. 141-201). Zagreb: IEP-VERN.;, , , .
4. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Psihologija
Termini konzultacija:

Obavijesti

Izbornik predmeta

Repozitorij

Repozitorij je prazan