Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Novi mediji i digitalni marketing

Šifra: 130706
ECTS: 5.0
Nositelji: doc. dr. sc. Davor Trbušić
Izvođači: doc. dr. sc. Davor Trbušić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,0

U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj programa je objasniti studentima osnovne zakonitosti rasta i razvoja digitalnih medija i marketinga te njihovu isprepletenost sa sociološkim i poslovnim fenomenima s kojima se svakodnevno susreću. Kroz predavanja i vježbe studenti će upoznati osnovne pojmove vezane uz digitalni marketing, strategije poslovanja i marketinga na digitalnim medijima i naučiti osnovnu stručnu terminologiju.
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. , Anderson, C. (2008). Dugi rep. Naklada Jesenski i Turk., , , .
  2. , Lindstrom, M. (2012). Kupologija. Profil knjiga., , , .
  3. , Christakis, N., Fowler, J. (2010). Povezani: iznenađujuća moć društvenih mreža i kako one utječu na naše živote. Algoritam., , , .
  4. , Castells, M. (2003). Internet galaksija. Naklada Jesenski i Turk., , , .
1. semestar Ne predaje se
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija

2. semestar
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija

3. semestar Ne predaje se
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:

Obavijesti

Izbornik predmeta

Repozitorij

Repozitorij je prazan