Sociology of Marketing
Code: 269451
ECTS: 4.0
Lecturers in charge: prof. dr. sc. Renato Matić
Lecturers: dr. sc. Lovre de Grisogono - Seminar
Take exam: Studomat
Load:

1. komponenta

Lecture typeTotal
Lectures 15
Seminar 15
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
Description:
Learning outcomes:
Literature:
1. semester Not active
SOC (1770) - Izborni kolegiji (2.) - Regular studij - Sociology

2. semester
SOC (1770) - Izborni kolegiji (2.) - Regular studij - Sociology

3. semester Not active
SOC (1770) - Izborni kolegiji (2.) - Regular studij - Sociology

4. semester
SOC (1770) - Izborni kolegiji (2.) - Regular studij - Sociology

5. semester Not active
SOC (1770) - Izborni kolegiji (2.) - Regular studij - Sociology

6. semester
SOC (1770) - Izborni kolegiji (2.) - Regular studij - Sociology
Consultations schedule:
  • prof. dr. sc. Renato Matić:

    Wednesday 5:30 PM - 6:30 PM

    Location:
News

Informations

Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu pokrenuti su i ustrojeni 16. studenoga 1992., isprva samo kao dvosemestralni Sveučilišni komparativni studij hrvatske filozofije i društva. Taj je program potom preoblikovan u program redovitog četverogodišnjeg studija.

Address: Borongajska cesta 83d, Zagreb (map)
© 2013. - 2024. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
Powered by Ekorre Academic