Psihologija oglašavanja
Šifra: 206651
ECTS: 3.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Dario Vučenović
Izvođači: Lea Andreis, mag. psych. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

0,0,0

Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Sadržaj predmeta omogućit će studentima razviti opće i specifične kompetencije vezane uz ovladavanje temeljnim znanjima i vještinama oglašavanja s naglaskom na digitalni marketing. Također, studenti će steći vještine planiranja kampanja, procjenjivanja i vrjednovanja njihove učinkovitosti na različitim platformama i korištenja različitih alata. Cilj predmeta bit će razumjeti potrebe ciljanih skupina, kao i specifičnosti proizvoda/usluga koje se oglašavaju kako bi se marketinške aktivnosti optimalno usmjerile i postigao željeni učinak. Studenti će sudjelovati u izradi oglasa na pojedinim platformama te u izradi cjelokupnih kampanja.
Ishodi učenja:
  1. Definirati temeljne psihološke postavke oglašavanja, zaštite potrošača i osobnih podataka.
  2. Objasniti temeljne psihološke postavke klasičnoga oblika oglašavanja (tisak, radio, TV
  3. Opisati vještine osnovnoga oglašavanja i praćenja metrike na Facebook-u.
  4. Opisati vještine osnovnoga oglašavanja i praćenja metrike na Google-u.
  5. Definirati postavke oglašavanja preko newslettera, Twittera, YouTube-a, podcastova i Instagram-a.
  6. Primijeniti osnovne vještine kreiranja kampanja koristeći različite platforme
  7. Primijeniti vlastite komunikacijske i socijalne vještine u odnosu s klijentima.
Literatura:
  1. Digital Marketing Excellence. Plannig, Optimizing and Integrating Online Marketing, , Chaffey, D. i Smith, P.R, New York: Routlege., 2017.
  2. Briliant B2B Digital Marketing., , Powers, R. i Chaffey, D, Smart Insights Marketing Intelligence, 2012.
  3. The first principles of marketing strategy, , Palmatier, R. i Crecelius, A, AMS Reviews (9), 2019.
  4. Zakon o zaštiti potrošača (Narodne novine, broj 41/14, 110/15, 14/19), , Narodne novine, , .
  5. Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine, broj 42/18), , Narodne novine, , .
3. semestar Ne predaje se
PSI-dipl. (7596): Specifične i profesionalne vještine - Redovni studij - Psihologija

4. semestar
PSI-dipl. (7596): Specifične i profesionalne vještine - Redovni studij - Psihologija
Termini konzultacija:
Obavijesti - Arhiva
arrowl Povratak

Rezultati 0 - 0 od 0
Stranica 1 od 0
Po stranici: 
Nema vijesti!

Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2024. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS