Povijesni pregled istraživanja masovne komunikacije
Šifra: |
38841 |
ECTS: | 4.0 |
Nositelji: |
doc. dr. sc.
Ivan Burić |
Izvođači: |
dr. sc.
Tamara Kunić
- Seminar |
Prijava ispita: | Studomat |
Engleski jezik:
1,0,0 |
Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku. |
Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
Opis predmeta: | |||||||
Uvesti studente u poznavanje povijesnog razvoja istraživanja medija i masovne komunikacije kod nas i u svijetu, te ih uputiti u njezinu sadašnju sistematiku kao i u različite pristupe tom istraživanju. U praktičnom dijelu studenti će obnoviti znanje metodologije društvenih znanosti, te se sami okušati u jednostavnim istraživanjima komunikatora, poruke, medija i recipijenta. |
|||||||
Literatura: | |||||||
|
|||||||
Preduvjeti za: | |||||||
Upis predmeta : |
5. semestar |
Obavezni predmet - Redovni studij - Komunikologija |
Termini konzultacija:
-
doc. dr. sc. Ivan Burić:
Ponedjeljak, 11.00 - 12.00
Lokacija: -
dr. sc. Tamara Kunić:
ponedjeljak, 13.00 - 14.00
Lokacija: 018
Odsjeci
Studiji
Preddiplomski
Integrirani
Diplomski
Poslijediplomski
Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.
Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2023.
Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana.
Računalna služba
Izjava o pristupačnosti
