Šifra: |
188171 |
ECTS: | 5.0 |
Nositelji: | |
Prijava ispita: | Studomat |
Engleski jezik:
1,1,0 |
U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku. |
Opterećenje: | |||
|
|||
Opis predmeta: | |||
Kolegij je posvećen istraživanju kulturoloških aspekata masovne komunikacije. Bavi se kulturalnim teorijskim pristupima medijima, digitalnom kulturom, popularnom kulturom, pitanjima konstruiranja suvremenoga identiteta u medijima. Na kolegiju se među ostalim istražuju obilježja medijske industrije zabave, globalizacija kulturnog medijskog diskursa te kultura konzumerizma. Proučavaju se odnosi medija prema elitnoj kao i tradicionalnoj kulturi te se analiziraju simboli, mišljenja i navike medijske kulturne proizvodnje. |
|||
Literatura: | |||
|
Ocjene s ispitnog roka 8. 2. 2022. iz kolegija Kulturološki aspekti masovne komunikacije bit će upisani 16. 2. u 13 h u uredu doc. dr. Ivane Gregurić Knežević.
dr. sc. Tin Lemac, naslovni predavač
Odsjeci
Studiji
Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.
Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb